haper: Jsem tu sice jenom na skok, ale k věci ohledně administrování se chci rozhodně vyjádřit. Už jsme se o tom spolu bavily a navrhovala jsem dvě možnosti:
1. Rozdělení těch nejdůležitějších administrací na více částí pro více lidí. Dva nebo i klidně tři. Pak už je velmi malá pravděpodobnost, že ani jeden z nich nebude moct a vždycky tam bude někdo, kdo to holt bude jednou muset udělat všechno nebo větší díl, než má přidělen.
2. Všichni současní admini by byli zařazeni do tabulky, která by se posouvala. A v podstatě by nikdo neměl tu "svoji" administraci, ale střídalo by se to po týdnech. Jeden týden bych dělala služby, další týden bych byla na řadě se statistikami. Znala bych přesně dopředu co budu muset udělat, kolik času si na to musím vyhradit a pokud bych věděla, že opravdu nemůžu, tak by se domlouvalo, popř. by i v tabulkách mohlo být na jednu administraci povícero lidí.
Toť můj názor
floresta: Co se týče první varianty i té druhé, jsou skvělé. Aby to ale byla debata, musím uvést taky jistá "proti":
1) nejsou lidi..
2) pokud je v něčem nesrovnalost a adminky mají svou vlastní administraci napořád, vím, že pokud se obrátím pro vysvětlení k dané osobě, bude mít přehled. Kdyby se lidi střídali, nebude nikdo pořádně vědět, co se dělo, pokud bude potřeba něco dohledat
Na obranu alespoň 1 bodu musím ale připustit, že pokud se najdou, tak jsem odhodlaná k tomu přistoupit, protože jak už jsem psala, běžné administrace už dělat opravdu odmítám (pokud mám Florestu dál někam posunovat a nezastavit se na mrtvém bodě)..
Každopádně děkuji za reakci. Alespoň nějaký zodpovědný jedinec
.
iris: No, ohledně těch administrací bych asi navrhla buď:
1. Každý admin by si třeba vzal někoho na pomoc, něco jako asistenta, který by mu s administrací nějak pomohl, a když by tu ten hlavní admin nebyl, tak by to prostě udělal sám, ale bylo by potřeba, aby věděl jak na to apod.
2. Udělala bych třeba ještě tak skupinku tří lidí, kteří by si vzali na starost administraci čehokoliv, když by admin té určité části chyběl nebo administraci nestíhal. Prostě by tam byla nějáká záloha za všechny, pka už je malá pravděpodobnost, že by administraci nikdo neudělal.
To je asi vše co mě napadá.
keil a spirálka: Já jsem už sice svůj názor říkala asi před 3 měsíci... Ale řeknu ho znovu ať to všichni vidí. Já si myslím, že by si každý měl hlavně dělat administrace, aby toho pak v pterý neměl tolik a vložit to.... Každý by viděl jak na tom je a né jen to... Hlavně by měl jistotu, že to na tom internetu bude a né že papír ztratí. Pokud ale tohoto nebude schopen navrhuji 2 adminky.
1. možnost: budou se střídat a když jedna nebude moc a bude tam druhý
2. možnost: jedna bude dělat meziadministraci a druhá administraci v úterý
3. možnost: bude tedy jen jedna a bude si dělat meziadministrace vše sama...
Toto jsou hlavní.. A poté jak již navrhovala Haper budou tabulky a bude se to střídat. Třeba Sára si myslim, že by tu ''její'' administraci mohla mít stále na tom není zrovna nic tak těžkého jako na pročítání služeb, statistikách a jiných...
Toť vše...
Doufám, že jsem aspoň trošku pomohla (a omlouvám se za spoždění)
Keil
floresta: V tomhle je nejspíš zakopaný pes. Aministraci si všechny holky nechávají na poslední chvíli - tedy na úterý večer. Už kolikrát jsem vyzývala adminy, aby si to rozdělili a neměly toho tolik v úterý, ale jak vidíme všichni, výsledek je pořád stejný.
U některých administrací by dokonce sedlo, kdyby byly každý den, nebo by byla pevná mezi-administrace v půli týdne, aby se věděl průběžný výsledek předem a ne až v úterý, když už je po všem. No jo..ale jak to zrealizovat?
nadvandy: Taky vyjádření:
Momentálně mám v hlavě chaos, pokud mě napadne ještě něco jiného dám (jako ostatně vždy) vědět. Dle mého by se k problémovým administracím mohli přidělit pomocnice, či by se v půlce týdne udělala mezi-administrace a byly by na to jakoby dvě osoby. Tedy jedna půlku, druhá půlku. Bylo by tak aktuálnější i přidělení bodů a procenta. To mluvím konkrétně o statistikách. Ty jsou, dle mého, opravdu nejtěžší. To stejné by se pak mohlo provést i u pečovatelské schopnosti, kde je zase náročnější orientovat se ve všech těch kecálkách. Můj návrh tedy zní: zvolit pro obtížnější administrace ještě jednu pomocnou adminku, které by si splnily vždy polovinu týdne... Tím pádem by to vycházelo i lépe ohledně omluvenek, protože ten přelom by se jakoby prostřídal...
bloodye*: Upřímně mě nic moc nenapadá, ale taky se ozvu. Hapin názor není špatný korát já si nedovedu představit, že bych každý týden dělala něco jiného a asi bych trochu ztrácela přehled a v tom všem se utápěla. Možná bych udělala něco jak pomocné adminky pomocných adminek které kdyby pověřená neměla čas či tu nebyla by jí zastoupila. Například moje administrace tak dlouho netrvá, ale Makči je o dost delší a náročnější a tak někoho kdo by jí pomoh - například by udělal jízdy či věci v kecálcích a ona to ostatní...
karin: Ke své administraci když jsem jí nesplnila se chci vyjádřit omluvou. Nechtěla jsem aby to za mně kdokoliv dělal ale opravdu jsem těch +- 10 dní měla opravdu hektických protože učení před Vánocemi vážně bylo o dost víc. Kdybych náhodou nestíhala tak bych si ráda vzala náhradnici která by to případně vzala za mě. Vážně mě to moc mrzí a budu se tomu snažit vyhnout
floresta: Mno..a to se dostávám ke třetímu problému. Těžko mezi holkama najdu takovou, která nechodí do školy, takže je tu problém, že i kdyby byly adminky 2, dá se čekat, že by obě nemohly v tu danou chvíli - třeba kvůli škole.
sharon: No,tak já bych zvolila asi to,že by si každá adminka vzala na pomoc nějakou dívčinu která by jí pomáhala pořád,takže jakoby taková pomocná adminka např.Amíka atd.A kdyby jedna z nich nestíhala udělala by to za ní ta druhá.Kdyby byli přítomné obě,tak si práci rozdělili a administrace by byla rychleji.
To je můj názor.
hančí: S těmi adninistracemi napadlo mě nkolik možností. Náhradníci- kdyby holky nestíhaly, administrace by padla na jejich bedra. Nebo by si holky musely dělat meziadministrace. Ty zase nemůžouj být povinné, ale zlehčilo by to nám všem práci. Nic víc mě opravdu nenapadá, tady je moje mysl v mrtvém bodě
maki: Ahoj, ještě ani nevybaluji věci a už napíši svůj názor..
Moje administrace je sice dlouhá, někdy náročná, vím že si občas stěžuji na ty blbé počty, ale i přesto mě neskutečně baví. když dám holkám ať mi udělají tohle a tohle, pak se někde zaseknu, protože mi to nesedí a stejně to překopávám. Neříkám, že já se nespletu, ale když si to dělám sama, více mi to vyhovuje. Nemám v tom pak takový zmatek.. takže to je souhlas s některými z Vás.. Já svoji administraci stíhám - pokud někam nejedu, ale to se vždy omluvím.. (teda, zatím jsem to tak dělala nebo ne?
)
Nevím jak to mají ostatní, ale co by byl můj názor, tak ať se svoje adminka zamyslí nad svoji administrací a pořádně promyslí, jestli ji stíhá a ať si když tak požádá o pomoc.. ale ne až bude pozdě..
PS: Nio, já jsem ti psala, kdo má 100% ale bylo to v novinkách, takže to se asi neosvědčilo a budu ti to psát na maila, okis?
Jdu vybalovat, matka leží s angínou, takže vybaluju vše já.
ell_: Nepročítala jsem si všechny komentáře, takže se asi budu opakovat. Už jsme se o tom spolu bavily, v podstatě bych navrhovala to co Haper v prvním bodě, tedy že by bylo více adminek na náročnější administrativu jako jsou třeba statistiky, což je podle mě nejnáročnější administrace. Jenže to by samozřejmě muselo být více ochotných lidí se zapojit. Nebo nechat adminku a vždy k ní na daný týden zvolit dvě pomocnice. Pomocnice by se střídaly...