haper: Jsem tu sice jenom na skok, ale k věci ohledně administrování se chci rozhodně vyjádřit. Už jsme se o tom spolu bavily a navrhovala jsem dvě možnosti:
1. Rozdělení těch nejdůležitějších administrací na více částí pro více lidí. Dva nebo i klidně tři. Pak už je velmi malá pravděpodobnost, že ani jeden z nich nebude moct a vždycky tam bude někdo, kdo to holt bude jednou muset udělat všechno nebo větší díl, než má přidělen.
2. Všichni současní admini by byli zařazeni do tabulky, která by se posouvala. A v podstatě by nikdo neměl tu "svoji" administraci, ale střídalo by se to po týdnech. Jeden týden bych dělala služby, další týden bych byla na řadě se statistikami. Znala bych přesně dopředu co budu muset udělat, kolik času si na to musím vyhradit a pokud bych věděla, že opravdu nemůžu, tak by se domlouvalo, popř. by i v tabulkách mohlo být na jednu administraci povícero lidí.
Toť můj názor